dinsdag 4 mei 2021

Van alles wat.

Van alles wat......

Ja, zo gaat dat bij mij. Als iemand mij vraagt in welke stijl schilder jij ? Dan kan ik alleen maar antwoorden: kom kijken. Ik heb vele stijlen ( en mogelijk ben ik die ook..... ).

Dan weer heel abstract, dan heel intuïtief of kubistisch. Werken met collages of lagen. Sterk naturalistisch dat ligt mij niet. Voor "uiterlijke beelden" heb ik mijn camera, voor  "innerlijke beelden" mijn doek.

Het eerste schilderij is van een eerdere datum, maar werd via internet opgevraagd als inspiratiedoek voor een te starten sociaal woonproject in Gent. Een goede foto volstond, zodat het doek gewoon in het atelier is.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schilderweek in Savita in het Sauerland.

 Schildersweek in Savita. Via een advertentie van het Centrum Savita kwam ik in contact met Rene Beerendonk. Hij bood een week abstract schi...